Konkurs za Web Shop development

Cilj projekta

Naš cilj je stvaranje funkcionalnog web shopa, jednostavnog za korišćenje. Naš sekundarni cilj je da obrazujemo buduće kupce o našim uslugama i pružanje korisnih resursa.

Takođe, još jedan sekundarni cilj je da jednostavno možemo da delimo (šerujemo) informacije o proizvodima na društvenim mrežama (klikom na dugme, kao što to imamo sada na našim postojećim sajtovima).

Od vas očekujemo da nam preporučite model povezivanja socijalnih mreža i naše YouTube stranice sa našim web shopom.

 

Kompanija – Misija

Well Being Academy je nastala u Beogradu 2011. godine i čini je grupa stručnjaka posvećenih sveobuhvatnom duhovnom, mentalnom i fizičkom razvoju pojedinaca i grupa ljudi. U našem timu senalaze sertifikovani stručnjaci: Ericcson Certified Coach, Terapeuti Karmičke dijagnostike, Usui Reiki Master Teacher, NLP Master Coach, Wing Wave Coach, itd. sa dugogodišnjim iskustvom u radu sa individualnim klijentima i grupama na njihovom ličnom i profesionalnom razvoju.

Ono po čemu smo jedinstveni na ovim prostorima jeste sveobuhvatan, holistički pristup klijentima, u smislu da prvo pronalazimo blokade i uzrok problema u klijentovom svakodnevnom ili profesionalnom životu, odnosno ličnom i/ili profesionalnom razvoju, a potom pomažemo klijentima u postavljanju i ostvarivanju njihovih ličnih i/ili profesionalnih ciljeva.

Širok spektar i veliki broj dosadašnjih klijenata, kako iz zemlje, tako i iz inostranstva, nam je omogućio da steknemo veliko iskustvo u radu i steknemo reputaciju pouzdanog partnera, pouzdanog  tima stručnjaka, kojI je posvećen uspehu svakog svog klijenta. Procenat uspešnih implementacija, odnosno uspešnih transformacija naših klijenata je fenomenalnih 83%. Klijente ne delimo na „male“ ili „velike“, „važne“ ili „važnije“, već svakom klijentu pristupamo individualno, tako da sa svakim klijentom radi stručnjak, ili više njih, čije kompetencije i senzibilitet najbolje mogu da pomognu klijentu u konkretnom slučaju, odnosno u konkretnoj situaciji.

Imamo različite vrste programa – od pojedinačnih terapijskih sesija, do individualnih programa ličnog razvoja pod nazivom „MASTER OF CHANGE“, koji može da traje od tri meseca do tri godine. Takođe, imamo i grupne programe za kompanijske timove, koje vode kolege sa velikim iskustvom u korporativnom poslovanju (Predsednik upravnog odbora, Generalni direktor, Direktor prodaje, Finansijski direktor, HR direktor…).

Na zahtev brojnih klijenata koji su uz našu pomoć uspešno rešili svoj problem sa novcem (ne znaju kako da ga zarade, pogrešna uverenja u vezi novca, pogrešan odnos prema novcu…), kreirali smo kurs „IZOBILJE NOVCA“. Svakom polazniku kursa koji se pridržava programa, garantujemo da će u roku od godinu dana najmanje udvostručiti sopstvene prihode, bez obzira na to koji nivo prihoda ima trenutno.

Adresa

Braće Jerković 197, 11000 Beograd

Telefon

Boris Ilić, 063/4321-71

Opis projekta / opšte

Naši sadašnji sajtovi su napravljeni krajem 2016. I početkom 2017. Još ima stvari koje mogu da se dorade, ali u načelu, sajtovi su završeni.

Fali im najvažniji deo – web shop. Za to je već predviđeno mesto u navigaciji (shop). Sa oba sajta se ide na web shop, koji će potpuno biti na engleskom jeziku.

Shop će se nalaziti na adresi: shop.wellbeingacademy.net

Cilj web shopa je da prodaje webinare, seminare, muziku, vođene meditacije i terapijske sesije. Pored seminara, prodavaćemo i koučing sesije, u paketima, terapije Karmičke dijagnostike, REIKIJA, a kasnije i e-knjige. Postoji razmišljanje da u nekom momentu počnemo sa prodajom majica, šolja i sličnog „reklamnog“ materijala, pa treba predvideti i to.

U suštini, proizvodi su slični proizvodima na ovom sajtu: https://store.tonyrobbins.com/collections/all

To ne znači da prodavnica treba da izgledom bude takva, već će sadržaj biti sličan. Look & style prodavnice treba da bude u skladu sa izgledom osnovnog sajta.

Treba nam shop kojim možemo lako upravljati, koji će izgledati sjajno, omogućavati nam da nove proizvode, stranice itd. dodajemo lako. Sajt treba da bude potpuno usmeren ka našim korisnicima.

Opis projekta / dizajn i platforma

Dizajn treba da obezbedi da sajt izgleda odlično, da radi odlično na mobilnim uređajima i na desktop računarima i da omogućava brz i jednostavan proces naručivanja i plaćanja. Takođe bismo želeli da povećamo našu e-mail listu i da možemo lako da „šerujemo“ sadržaj na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter. Predvideti i ove opcije.

Veoma je važno da naš logo bude istaknut vidljivo i da se koristi gde je moguće naša „zlatna“ boja. Želimo da sajt odiše otmenošću i da u svakom pogledu bude poseban. Nije namenjen „širokim narodnim masama“ i ne pretenduje da zadovolji „običnu“ publiku, već da se iz elementa web-shopa može zaključiti o kakvoj se organizaciji radi (Well Being Academy).

Platforma koja će se koristiti za Web shop: nemamo preferenciju. Mora da odlično sarađuje sa Word Pressom i da se svi podaci o kupovinama čuvaju u našem CRM-u – Infusion Soft.

Opis projekta / browsers

Podržani browseri moraju biti: Chrome, Firefox, Opera, Internet Explorer, Edge.

Opis projekta / marketing

Iako marketing nije uključen u budžet za ovaj projekat, mi smo otvoreni za razgovore i predlog na ovu temu.

Opis projekta / programiranje i povezivanje

Web prodavnica mora da se potpuno integriše u naš back-end CRM – Infusion Soft. Mi ćemo da koristimo InfusionSoft za upravljanje komunikacijom sa klijentima, marketinške kampanje i praćenje realizacije kampanja.

Integracija sa CRM-om je neophodna, jer svi kupci I posetioci shopa koji se registruju moraju redovno dobijati e-mail newsletters, moraju biti uključeni u marketing automation, CRM / contact management.

Neophodno je integrisati mogućnost automatskog slanja newslettera svim pretplatnicima na newsletter prilikom postavljanja svakog novog proizvoda na sajt. Najveća frekvancija slanja je jednom dnevno u 19 časova/CET.

Očekivana ekspertiza

  • Iskustvo u kreiranju i održavanju WordPress tema, AVADA tema prednost
  • Veliko iskustvo sa sledećim web tehnologijama: HTML5, CSS3, JavaScript, jQuery
  • Odlično poznavanje i razumevanje WordPress standarda, strukture baze podataka, tema, vidžeta i responsive mobile development
  • Iskustvo sa WordPress integracijom plugin-ova i razvoj
  • Poznavanje Web Analitics alata (Google analitike, Tag menadžer, i Custom Search)
  • Sposobnost da osmisli i implementira web servise
  • Uspešna isporuka najmanje 5 web shop projekata
  • Kreirana najmanje jedna „tailor-nade“ WordPress tema/projekat
  • Iskustvo u radu sa timovima koji nisu na istoj lokaciji
  • Iskustvo sa Technical SEO implementacijom u WordPress-u
  • Osnovni ili napredne veštine kreiranja korisničkog interfejsa.

Vremenski rok izrade

Idealno bi bilo da se sve završi za mesec dana od momenta izbora web developera.

Način plaćanja na sajtu

Plaćanje će biti potpuno digitalno / elektronsko. Sav priliv treba da se usmeri na:

  1. privatni PayPal račun.
  2. Digitalni wallet – Bitcoin i FirstCoin. Moguće je da ćemo prihvatati još neku od digitalnih moneta.

Ponudite mi i druga rešenja za plaćanje platnim karticama. Postoji opcija da se deo uplata za seminare u Srbiji vrši na račun PR agencije moje supruge. Ovde smo otvoreni za sve vrste predloga.

Timeline & Milestones

  • Zahtev za ponudu – poslati do 22.7.2017.
  • Slanje ponuda – do 2.8.2017.
  • Interview Period – do 10.8.2017.
  • Prezentacija projektnog zadatka od strane potencijalnih saradnika – 12.8.2017.
  • Izbor i ugovor – 15.8.2017.
  • Završetak – 31.8.2017.

Budget

Budžet je fleksibilan. Način plaćanja: PayPal. 30% odmah po potpisivanju ugovora, 30% nakon završetka dizajna i 40% nakon kvalitativnog prijema projekta.

Podrška

Nakon realizacije projekta, očekujemo dalju saradnju i podršku. Predložite modalitet saradnje.

Šta se očekuje da nam isporučite

  • Project management
  • Content
  • Illustration
  • Information design
  • Visual design
  • Search engine optimization
  • Front-end coding (HTML/CSS, animations)
  • Back-end coding (CMS, 3rd party APIs, custom software/features)
  • Custom software or app development
  • Mobile device optimization
  • Testing & quality assurance
  • Software training

Ostale bitne informacije

Imajući iskustva sa brojnim projektima do sada, sledeće činjenice su veoma važne u donošenju konačne odluke o izboru web development firme / pojedinca za ovaj projekat:

  • Tehnička Stručnost – Sposobnost da razume sve komponente koje su uključene u projekat i daje preporuke za svaki segment implementacije.
  • Proaktivan pristup – Idealno bismo želeli da pronađemo osobu/firmu koja u potpunosti razume naše potrebe i daje preporuke na osnovu svog iskustva sa web tehnologijama.
  • Komunikacija – Komunikacija je važna, imaćemo potpuno posvećenog rukovodioca projekta sa naše strane i želimo da imamo isto sa druge strane. Jako je važno da razumemo svaku fazu projekta sa obe strane i da se o svakom sledećem koraku dogovaramo, kao i da znamo tačan tajming svake faze.
  • Korisnički servis – Želimo da budemo sigurni da će se izabrani developer brinuti o nama kao klijentu, odnosno da web developer ima stalne zdrave odnose sa brojnim postojećim klijentima, jer se ovde radi o dugoročnom poslovnom odnosu.
  • Internet marketing – Iako nije predmet ovog projekta, internet marketing je veliki deo naših većih planova. Poznavanje načina optimizacije i promocije sajta za našu ciljnu publiku je više nego korisno.
  • Bez outsorsinga – Radili smo različite projekte sa outsorsing kompanijama. Gde god je tim bio outsorsovan, imali smo kašnjenja, prekoračenje budžeta i sve-u-svemu imali smo često haos. Preferiramo da nema outsorsinga.
  • Ukoliko pak angažujete spoljne saradnike, potrebno je dostaviti ugovor između saradnika iz koga će se jasno videti šta je čija odgovornost.
  • Iskustvo – Relevantno iskustvo u vezi sa ovom projektom konkretno – prodaja digitalnih sadržaja, iskustvo sa sličnim kompanijama iz naše industrija će biti prednost.

Konačni predlog treba da se sadrži sve nabrojano, a posebno ćemo ceniti kvalitet i brojnost prethodnih referenci. Molim da dostavite kontakt podatke najmanje 2 klijenta koje možemo pozvati ili kontaktirati putem e-maila.

Format ponude

Ms Word ili PDF.

Rok podnošenja ponude

2.8.2017.